Pousada Lanthral

22 februari 2014 - Porto De Galinhas, Brazilië

Deze foto werd gemaakt op 22 februari 2014 in Porto De Galinhas, Brazilië.

1. Eddie:
    24 februari 2014
    hey eer,daar zijn we weer..(rijmt ook nog joh...)wat een foto met al die muggebulten..sjezus,ik wordt al gek als ik er eentje heb..pfffft!!!wat een watjes zijn wij dan toch.! prachtig dat je een jaguar hebt gezien,wees maar blij dat ie jou niet heeft gezien....en dan al die krokodillen rondom je boot,die zien je ook als een peddelende loempia volgens mij..maar wel iets dat je maar mooi in je zak kunt steken eer.nou verder heb ik niet zoveel eigenlijk,kan natuurlijk aardig lullen,maar je hebt wel wat beters te doen daar,en bovendien hebben we v/d week nog geskypt,geweldig was dat eer,zo leuk je weer te zien en spreken tegelijk,geweldig gewoon,en jij lekker naar t schaatsen kijken mooi he!!!nou eer,ik doe meteen je moeder de hartelijke groeten vanaf deze plek,omdat ik weet dat ze dit leest,moeder beterschap en gauw opknappen hoor,zodat je weer helemaal fit bent als je dochter weer thuiskomt..groetjes ed. eer ook jij natuurlijk nog veel "reis-plezier"en pas op met alles wat je doet daar,,af en toe houdt ik mn hart vast met al die capriolen van jou...(heks)..xxx kus..ed.